مصاحبه آرشیو خبر ها
همه آنچه رانیه‌ ریِ شگفتی‌ ساز در ستایش از یووه گفت

همه آنچه رانیه‌ ریِ شگفتی‌ ساز در ستایش از یووه گفت

 

سرمربی تیم شگفتی‌سازِ این فصل رقابت‌های این فصل لیگ فوتبال جزیره نیز لب به تحسین یوونتوس گشود و كسب پنجمین اسكودتوی پیاپی باشگاه قدیمی‌اش را تبریك گفت.

 

كلودیو رانیه‌ری سرمربی یووه در سالهای 2007 تا 2009 در گفتگو با ایستگاه رادیویی «Radio 105 Networ» ایتالیا ضمن تبریك به تیم سابقش به خاطر كسب سی و چهارمین قهرمانی سری ‌A گفت:

 

لیگ ایتالیا بسیار جذاب، فشرده و حساس شده است. رقابتی كه امسال در آن یوونتوس فصلی باشكوه را سپری كرد. بازگشت بزرگ آنها تنها حاصل اتحاد باشگاه، مربی و بازیكنان بود. من به همه آنها تبریكی ویژه می‌گویم. اما اجازه بدهید به باشگاه‌های رم و ناپُلی و به خصوص مائوریتزیو ساری (سرمربی ناپُلی) هم به خاطر كارهای بزرگ‌شان در این فصل نیز تبریك بگویم.

 

كلودیو رانیه‌ری در ژوئن 2007 پس از صعود یووه به رقابت‌های سری A با قراردادی سه ساله به یوونتوس آمد. انتقال وینچنزُ ایاكوئینتا از اودینزه و زدنیك گریگرا از آژاكس از جمله نقل و انتقالات یووه در نخستین سال حضورش در این باشگاه بود. قرار گرفتن در رده سوم جدول پس از یك سال دوری از رقابت‌های دسته اول ایتالیا دستاورد قابل قبول او در آن سال بود.

 

درگیری‌های لفظی او با خوزه مورینیو سرمربی آن سالهای اینترمیلان یكی از حاشیه‌های او دوره حضورش در یووه بود. نتایج نه‌چندان راضی كننده او در دومین فصل حضورش در یوونتوس و فشار رسانه‌ها و هواداران در نهایت باعث شد او ضمن عدم كسب رتبه‌ای بهتر نسبت به سال قبل‌ترش (سوم) یكسال زودتر از اتمام قراردادش، جای خود را به چیرو فرارا بدهد.

 

كسب 46 پیروزی، 30 تساوری و 18 شكست از 94 دیدار، كارنامه حضور 2 ساله او در یوونتوس را تشكیل می‌دهد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: